2012. december 9., vasárnap
Téri tájékozódás fejlesztése 3.
Irányok felismerése a síkban
Ez a fejlesztés utolsó, legelvontabb szakasza. Ahhoz, hogy a b-d, p-b, betűket, a 6 és 9 számot meg tudják a gyerekek egymástól különböztetni, hogy írás közben képesek legyenek a vonalközben tájékozódni, hozzájárul az, ha tisztában vannak a papíron is az irányokkal. Rajzos szinten történik a fejlesztés: - Rajzolj a lap közepére egy lovat, a lótól balra egy fát! A kép jobb oldalára rajzolj egy bokrot!
Ennek természetesen számtalan változata létezik, s jó a rajzos feladatokat a gyermek érdeklődése szerint alakítani. A "valamit rajzolás" nem kitétel, egy- két tubus festék, és egy nagy csomagolópapír felhasználásával elkezdhetünk barátkozni a síkban megjelenő irányokkal egyszerű tenyérlenyomatokat alkotva is.
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése